Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
Inspelen op individuele verschillen in academische (schrijf)vaardigheden
Het doel van dit project is om de individuele verschillen tussen academische (schrijf)vaardigheden bij studenten en het gebruiken van feedback aan te pakken door middel van een feedback-portfolio en het opzetten van een Academic Skills Database.
Promoting the reading-writing nexus: how teachers can guide students in becoming academic writers across the curriculum
This project aims to support teachers in empowering students to develop their academic literacy skills, such as understanding and synthesising different perspectives in a written text.
Internationalisering van de neerlandistiek in Utrecht
Het doel van dit project is om internationale mobiliteit en uitwisseling te stimuleren en om het internationale perspectief op het vakgebied verder in de master Neerlandistiek en RMA Nederlandse literatuur en cultuur te integreren.
Frans als 21st century skill
Middels student-led learning en het gebruik van technologie in zowel fysieke als virtuele onderwijsruimten hoopt de opleiding Frans zich te richten op nieuwe vormen van leren voor een betere ontwikkeling van student tot 'young professional'.
Bruggenbouwers: interdisciplinair werken in het TCS-eindwerkstuk
Dit project wil verkennen hoe de opleiding Taal- en Cultuurstudies aan studenten de mogelijkheid kan bieden om een ‘interdisciplinair eindwerkstuk’ te schrijven indien passend bij hun voortraject en/of vervolgambities.
Visualisatie Leerlijnen Bachelor Kunstmatige Intelligentie
Dit project wil door middel van een concreet inzetbare visualisatie van de verschillende leerlijnen die door de bachelor lopen helderheid brengen voor docent en student binnen KI.
PPE: Interdisciplinaire en professionele vaardigheden
Na een eerste succesvolle cyclus van de bachelor PPE kan er goed gekeken worden naar onderdelen van het programma die succesvol zijn gebleken of waar nog slagen moeten worden gemaakt.
Minor Taal en Recht: ontwikkeling en ondersteuning interdisciplinair onderwijs
Dit project tracht vier interdisciplinaire cursussen op te zetten die gezamenlijk de minor Taal en Recht zullen gaan vormen.
Evaluatie ‘Creative Fiction and Non-Fiction: Utrecht Writing Workshop’
Met dit project werd de cursus 'Creative Fiction and Non-Fiction: Utrecht Writing Workshop' ontwikkeld en geëvalueerd.
Online peer feedback for interdisciplinary learning
The study investigates interdisciplinary learning from both online and face-to-face peer feedback.
Critical thinking in undergraduate humanities education: Co-creating intended learning outcomes
This project concerns the ability to think critically as an intended learning outcome in the context of undergraduate education in the humanities.
Get started and keep going with SoTL!
The aim of this implementation project is for more UU teachers ‘to get started and keep going!’ with SoTL.