Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
Dedicated Days IPE – LOIS (Longitudinaal Onderwijs Interprofessioneel Samenwerken)
Het doel van dit project is om een longitudinale leerlijn te ontwikkelen, bestaande uit een aantal vaste interprofessionele onderwijsdagen per leerjaar van de participerende opleidingen.
Feedbackinstrumenten
Als docent wil je dat de student de leerstof begrijpt en zich veilig voelt om vragen te stellen of hulp te vragen. Bovendien is het belangrijk dat de...
The story library of medication use
Videos are not widely used in bachelor curricula, however, especially pre-clinical subjects such as Pharmacology would benefit from videos since patient narratives and the diversity of the patient population could be taught more in depth using videos.
Teaching (in & outside) hospitals in het geneeskunde curriculum
Twee veelbelovende concepten worden middels dit project getest om het mastercurriculum van Geneeskunde mogelijk te verbeteren, namelijk 'teaching hospitals' en meer tijd voor extramuraal opleiden.
Curriculumherziening bachelor en master Geneeskunde
De bachelor en master Geneeskunde zijn gestart met een curriculumherzieningsproject. Beide projecten zijn gestart vanuit de wens en noodzaak om te veranderen door nieuwe ontwikkelingen.
Informatierijke feedbackvragen
Met informatierijke feedbackvragen wordt de feedbackgever geholpen om feedback te geven die waar de ontvanger echt iets aan heeft.
Global Health Practice: Connecting students and ongoing real-world global health projects
The course ‘Global health Practice: Applying Research and Innovation’, is meant to enable students to learn and experience what works and what doesn't in real-world international global health projects.
Get started and keep going with SoTL!
The aim of this implementation project is for more UU teachers ‘to get started and keep going!’ with SoTL.
Belonging@UU – Diversity and inclusion beyond the numbers
The aim of this project is to gain insight in the sense of belonging of all our students and to work on an inclusive learning environment to foster our students' sense of belonging at Utrecht University.
Student reflection on own competencies in P&PT: A pilot study
Pharmacology and Pharmacotherapy (P&PT) education in the bachelors has to optimized to enable students to efficiently utilize their clinical clerkships and develop proper prescribing skills.
Hospital communications in minor Medical Humanities
In this project Medical and Humanities students co-created educational material together with patients.
The Westerveld Framework for interprofessional feedback
The Westerveld Framework for giving and using feedback information in interprofessional dialogues.