Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
Get started and keep going with SoTL!
The aim of this implementation project is for more UU teachers ‘to get started and keep going!’ with SoTL.
Ontwikkelen van bachelor laboratoriumonderwijs
Dit USO project is aangevraagd om breed interdisciplinair challenge-based bachelor laboratoriumonderwijs te ontwikkelen, om de wisselwerking tussen bachelorstudenten van verschillende Life Sciences opleidingen te bevorderen.
Utrecht Interdisciplinary Education Platform
This project establishes an interfaculty virtual knowledge platform for interdisciplinary education that consolidates and strengthens the outcomes of interdisciplinary initiatives UU-wide.
Building blocks for diversity
The project aimed to make refugee students' experiences visible, audible and tangible.
Open deur van de docent (‘Open doors’)
Binnen dit project werd een programma opgericht dat docenten in staat stelt om in de praktijk van elkaar te leren.
Native speakers’ peerfeedback
This project used native speakers as tutors for local academic language students to improve their language skills and increase internationalisation.
Creating an Interdisciplinary Bachelor course: Living Pasts
In dit project wordt een bachelorcursus ontwikkeld waarin studenten de maatschappelijke en historische waarden van stedelijk erfgoed onderzoeken.
Los van het limiterende leslokaal
Dit project biedt inzicht in de vraag welke activerende didactiek mogelijk is zonder gehinderd te worden door een limiterend leslokaal.
Community-based research for the Humanities
This project created an educational framework to support students, in particular students of the humanities, in doing research with external stakeholders as part of research internships or thesis projects.
Dieper leren door online peerfeedback
Ontwikkeling van peerfeedbackmethode die: 1. diep leren stimuleert, 2. (gedeeltelijk) online inzetbaar is en 3. schrijfproducten van studenten verbetert.
Student ownership by a personalized learning system
This project develops an IT-enhanced future-proof personalized learning system for UCU that gives students more ownership over their curriculum and progress.
Interculturele competenties
Dit project richt zich op de bevordering van interculturele competenties van studenten, docenten en staf van de UU.