Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
Toekomstgericht LIO-onderwijs
Dit project dient voor het vernieuwen van de leerlijn Leren in Organisatie (LIO), aangezien de leerlijn momenteel niet perfect aansluit op de leertrajecten van zowel bachelor als master studenten.
Podcasting Lab: Experimenting with Auditory Ethnography
The aim of this project is to provide students with the knowledge and skills to make their own podcast episodes and series.
Collaborative Online International Education Programme
This project aims to create a solid programme for teachers, following the Collaborative Online International Learning (COIL) principles, to support them in the creation of courses with an international character.
Global Classroom in International Development Studies (Master)
This project aims to promote blended and challenge-based learning by establishing a global and transdisciplinary classroom in International Development Studies Master (IDSM) at the Department of Human Geography and Spatial Planning.
The story library of medication use
Videos are not widely used in bachelor curricula, however, especially pre-clinical subjects such as Pharmacology would benefit from videos since patient narratives and the diversity of the patient population could be taught more in depth using videos.
Digitale ondersteuning vaardighedentraining
Dit project beoogt middels interactieve e-modules academische vaardigheden te trainen omtrent het omgaan met juridische informatie.
Cursusevaluatie Communicating Science with the Public
Na de evaluatie van de cursus Communicating Science to the Public in periode 3 van 2019-2020 - die plotseling online gegeven moest worden in verband met Covid-19 - is de cursus geheel herzien en opnieuw online gegeven in periode 1 van 2020-2021.
Lessons learned van onderwijs tijdens COVID-19
In dit document wordt gereflecteerd op de uitdagingen en innovaties van het hybride- en afstandsonderwijs tussen voorjaar 2020 en voorjaar 2022.
Onderwijs met Professionals
Het innovatieproject ontwikkelt een breed toepasbaar, evidence informed ontwerp van onderwijs aan professionals dat tot stand komt in afstemming op en in samenspraak met het werkveld.
Sturen op afstand
Ontwikkeling en implementatie van een cursus voor externe stagebegeleiders ter verbetering van feedbackvaardigheden.
Dieper leren door online peerfeedback
Ontwikkeling van peerfeedbackmethode die: 1. diep leren stimuleert, 2. (gedeeltelijk) online inzetbaar is en 3. schrijfproducten van studenten verbetert.
Digitalisering van ruimtelijk projectonderwijs
Dit project richt zich op het intensiveren van ruimtelijk projectonderwijs en het professionaliseren van docenten m.b.t. het geven van projectonderwijs.