Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
Academic Interdisciplinair Life Sciences Master’s programme
This project proposal aims to make a full proposal for a 2-year interdisciplinary Master's programme within the Graduate School of Life Sciences (GSLS), linking strategic themes, the hubs of Life Sciences, Pathways to Sustainability, and the Living Labs initiative.
Global Health Practice: Connecting students and ongoing real-world global health projects
The course ‘Global health Practice: Applying Research and Innovation’, is meant to enable students to learn and experience what works and what doesn't in real-world international global health projects.
Interdisciplinary Orientation: A Teacher’s Guide
We have created this guide to provide inspiration and to give suggestions for how to incorporate the booklet “Interdisciplinary Orientation; Learning to navigate beyond your discipline” in your classroom.
Turn on the stars
An interdisciplinary team designed educational activities, both for the general public and university students, to create awareness about the negative effects of light pollution.
Utrecht Interdisciplinary Education Platform
This project establishes an interfaculty virtual knowledge platform for interdisciplinary education that consolidates and strengthens the outcomes of interdisciplinary initiatives UU-wide.
Visualising Differences
This project aims to challenge students to critically reflect on dominant societal discourses and media images of diversity, difference, and social exclusion by creating their own films.
Investigative Journalism
Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) het grotere publiek te bereiken.
The Da Vinci project
In this project students learn to cross the boundaries between scientific disciplines and work on real-life sustainability-related challenges.
Ontwikkeling interdisciplinaire bio-medische labcursus
In dit project wordt een interdisciplinaire bachelorcursus ontwikkeld met research-based learning als didactisch uitgangspunt.
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Creating an Interdisciplinary Bachelor course: Living Pasts
In dit project wordt een bachelorcursus ontwikkeld waarin studenten de maatschappelijke en historische waarden van stedelijk erfgoed onderzoeken.
Thematic Interdisciplinary Challenge (TIC TO TIC)
In dit project wordt een cursusconcept ontwikkeld waarbinnen bachelors, masters en professionals samenwerken vanuit verschillende disciplines aan vraagstukken uit de strategische thema’s.