Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
The Development of Moral and Ethical Reasoning in the Law Curriculum
This project aims to select a useful teaching method for the development of moral and ethical reasoning of law students.
Investigative Journalism
Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) het grotere publiek te bereiken.
Escaping the chasm: kennismaking blended onderwijsinnovaties
Ontwikkeling van een escape room om docententeams spelenderwijs kennis te laten maken met nieuwe onderwijstechnologieën.
Interprofessional feedback in health professions education
This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students.
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Community-based research for the Humanities
This project created an educational framework to support students, in particular students of the humanities, in doing research with external stakeholders as part of research internships or thesis projects.
Differentiatie door blended learning en learning analytics
Ontwerp en praktijktest van didactische modellen die gebruik maken van Blended Learning bij zeven faculteiten.
Simulaties en simulation gaming
Dit project heeft kennis over de toepassing van serious gaming binnen universitair onderwijs in kaart gebracht en getoetst.