Warning: Attempt to read property "labels" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Warning: Attempt to read property "name" on null in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Deprecated: strtolower(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /hum/web/sitestest.hum.uu.nl/htdocs/wp-content/themes/cat-projecten/archive.php on line 48
Featured
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project beoogt in kaart te brengen waar de opleiding Pedagogiek nog tekort komt op het gebied van inclusiviteit, en hoe dit op juiste wijze te implementeren in de cursussen die hierin kunnen verbeteren.
Formatieve Toetsing implementeren in M&S bachelor cursussen
Dit project heeft streeft naar het ontwikkelen en het implementeren van formatieve toetsing in de 5 verplichte M&S bachelor en premaster cursussen.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project beoogt de belangen van Open Science in Education the behartigen d.m.v. het ontwikkelen van een openbaar kenniscentrum vol met Open Educational Materials (OEM).
All
Investigative Journalism
Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) het grotere publiek te bereiken.
Beoordelingsformulier (wetenschappelijk) presenteren
Uitgebreide rubric (als pdf) voor het beoordelen van (wetenschappelijke) presentaties.
The Da Vinci project
In this project students learn to cross the boundaries between scientific disciplines and work on real-life sustainability-related challenges.
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Sturen op afstand
Ontwikkeling en implementatie van een cursus voor externe stagebegeleiders ter verbetering van feedbackvaardigheden.
Thematic Interdisciplinary Challenge (TIC TO TIC)
In dit project wordt een cursusconcept ontwikkeld waarbinnen bachelors, masters en professionals samenwerken vanuit verschillende disciplines aan vraagstukken uit de strategische thema’s.
Community-based research for the Humanities
This project created an educational framework to support students, in particular students of the humanities, in doing research with external stakeholders as part of research internships or thesis projects.
Digitaal leerarrangement voor statistiek
In dit project zijn innovatieve remediërende digitale leerarrangementen voor statistiek ontworpen en geïmplementeerd.
Interculturele competenties
Dit project richt zich op de bevordering van interculturele competenties van studenten, docenten en staf van de UU.
Simulaties en simulation gaming
Dit project heeft kennis over de toepassing van serious gaming binnen universitair onderwijs in kaart gebracht en getoetst.
Pre-labs en E-labs: digitaal leren experimenteren
Dit project beoogt studenten in een digitale leeromgeving experimenteel te leren denken.
Ethische reflectie optimaliseren
Project ter verbetering van ethiekonderwijs aan niet-filosofen en ter vergroting van het inzicht in de leereffecten van ethiekonderwijs.